Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Ποίημα στους Φίλους ,,,ΧΟΡΧΕ ΛΟΥΙΣ ΜΠΟΡΧΕΣ

Δέν μπορώ να σου δώσω λύσεις 
για όλα τά προβλήματα της ζωής σου ,
ούτε έχω απαντήσεις
για τίς αμφιβολίες και τούς φόβους σου '
όμως μπορώ να σ΄ ακούσω
καί να τά μοιραστώ μαζί σου.

Δέν μπορώ ν΄ αλλάξω
τό παρελθόν ή το μέλλον σου.
΄Ομως όταν με χρειάζεσαι
θά είμαι εκεί μαζί σου.

Δέν μπορώ να αποτρέψω τά παραπατήματά σου.
Μόνο μπορώ να σού προσφέρω τό χέρι μου
να κρατηθείς καί να μη πέσεις.

Οί χαρές σου , οι θρίαμβοι καί οί επιτυχίες σου
δέν είναι δικές μου.
΄Ομως ειλικρινά απολαμβάνω να σέ βλέπω
ευτυχισμένο.

Δέν μπορώ να περιορίσω μέσα σε όρια
αυτά που πρέπει να πραγματοποιήσεις ,
όμως θά σού προσφέρω τόν ελεύθερο χώρο
που χρειάζεσαι για να μεγαλουργήσεις.

Δέν μπορώ να αποτρέψω τίς οδύνες σου
όταν κάποιες θλίψεις
σού σκίζουν τήν καρδιά ,
όμως , μπορώ να κλάψω μαζί σού
καί να μαζέψω τά κομμάτια της
για να τήν φτιάξουμε ξανά πιό δυνατή.

Δέν μπορώ να σου πω ποιός είσαι
ούτε ποιός πρέπει νά γίνεις.
Μόνο μπορώ
νά σ΄ αγαπώ όπως είσαι
καί να είμαι φίλος σου.

Αυτές τίς μέρες σκεφτόμουν
τούς φίλους και τίς φίλες μου ,
δέν ήσουν πάνω
ή κάτω ή στη μέση.

Δέν ήσουν πρώτος
ούτε τελευταίος στη λίστα.
Δέν ήσουν τό νούμερο ένα
ούτε το τελευταίο.

Νά κοιμάσαι ευτυχισμένος.
Νά εκμπέμπεις αγάπη .
Νά ξέρεις ότι είμαστε εδώ περαστικοί.

Ας βελτιώσουμε τις σχέσεις μέ τούς
άλλους.
Νά αρπάξουμε τίς ευκαιρίες .
Νά ακούμε τήν καρδιά μας.
Νά εκτιμούμε τή ζωή .

Πάντως δεν έχω τήν αξίωση νά είμαι
ό πρώτος , ό δεύτερος ή ό τρίτος
στή λίστα σού.

Μού αρκεί που με θέλεις για φίλο.
Ευχαριστώ πού είμαι .
............................................................
Ποίημα στους Φίλους  ΧΟΡΧΕ ΛΟΥΙΣ ΜΠΟΡΧΕΣ 

Αγαπημένες Σκέψεις

...