Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Εκεινο το βραδυ το φεγγαρι ηταν γεματο...

Εκεινο το βραδυ το φεγγαρι ηταν γεματο...
η ομιχλη απλωνοταν παντου γυρω...
ιδανικο βραδυ για να μιλησω με την σιωπη μου σκεφτηκα...
φορεσα μια ζακετα και βγηκα στην βεραντα...
αναψα τσιγαρο και εμεινα να χαζευω τον ουρανο για μερικες στιγμες...
κρυωνα...ενιωσα οτι κρυωνα πολυ και δεν ηταν λογο καιρου...
καμια αγκαλια κοντα μου να με ζεστανει...
και τοτε την ειδα...
καθοταν απεναντι μου...μονη της κι εκεινη...
περιεργο που ηταν...μου εμοιαζε πολυ...
ακομα και τα ρουχα μας ηταν ιδια...το ιδιο φορεμα και η ιδια ζακετα...
μονο που τα δικα μου ηταν λευκα και τα δικα της μαυρα
κρυωνεις...;της φωναξα...
οχι οσο εσυ...και γυρισε να φυγει...
που πας...;την ρωτησα...
εκει που δεν τολμας να πας εσυ...
πολυ αποτομα δεν νομιζεις πως μου μιλας...ποια εισαι...;
ειμαι εσυ ακολουθωντας αλλες επιλογες...
παλι εσυ...;τι θελεις και με ακολουθεις παντου...;σου ειπα να με αφησεις ησυχη...
χα δεν γινεται μωρο μου...σ'αρεσει δεν σ'αρεσει μαζι θα ειμαστε παντα...
αδικα προσπαθεις να με διωξεις...
μπορεις να συνεχισεις να μιλας μονη σου...εγω απλα δεν θα σου δινω σημασια...
οταν θα καταλαβεις οτι μου εισαι περιττη θα φυγεις απο μονη σου...
περιττη εγω...;καλα εισαι πολυ ηλιθια τελικα...αν δεν ημουν εγω θα ειχες πεθανει απο χρονια...
σε λυπαμαι πραγματικα...
εγω ημουν εκεινη που σε εσπρωξα να περπατησεις μεσα σε θυελλες...που σε εβγαλα σωα μεσα απο ανταριασμενες θαλασσες και τωρα εισαι ετοιμη να πεθανεις στη μικρη αυλη σου...
εισαι πραγματικα για λυπηση....
εσυ εισαι αυτη που βγηκες σωα μεσα απο ολα αυτα οχι εγω...
εγω σκορπιστηκα...εγω αφησα κομματια μου απο οπου περασα...και αμα γουσταρω να πεθανω στην αυλη μου εσενα δεν σου πεφτει λογος...
ονειροπολα μια ζωη και ηλιθια εισαι...τωρα θα αλλαξεις...
φυσικα και με νοιαζει αν πεθανεις γιατι θα πεθανω κι εγω μαζι σου...
κι αν εσυ εισαι μαλακισμενο εγω δεν φταιω...καταλαβες;
και για πες μου ρε για ποιον θα πεθανουμε αυτη τη φορα...;ποιος αξιζει τον θανατο μας...;φιλος η' γκομενος...;η' για την ζωη γενικοτερα...;ελα πες μου...
ασε να φανταστω...καποιος που του δωσαμε παλι αλλα δεν πηραμε πισω...και ασε να φανταστω και το καλυτερο...ειπαμε μετα δεν πειραζει χαλαλι και αρχισαμε να σκορπαμε χαμογελα ε...;τελικα εισαι ποιο μαλακας απο οτι φανταζομουν τοσα χρονια...ναι κλαψε κιολας τωρα...οχι δεν θα σε λυπηθω...γιατι εσυ εδωσες,εσυ δεν πηρες κι εσυ σκορπας τα χαμογελα μετα...ΟΧΙ εγω...
εγω σου φωναζω μια ζωη να κανουμε οτι γουσταρουμε...να κοιταξουμε λιγακι την παρτυ μας...να πατησουμε κανεναν καραγκιοζη ετσι να δουμε την αισθηση ρε γαμωτο κι εσυ επιμενεις να καθεσαι να πατανε εσενα στο ονομα της αγαπης παντα...εχεις αναλογιστει ποσο γελοια εισαι με ολες αυτες τις μαλακιες...;
παρτο χαμπαρι παιδακι μου ολοι εκει εξω την παρτυ τους κοιτανε...ολοι προσεχουν μη χαλασουν την βολη τους...και καλα κανουνε δηλαδη κατα την αποψη μου...ετσι θα επρεπε να εισαι κι εσυ...ετσι επιβιωνεις σημερα μαλακα...παρτο χαμπαρι ποσες φορες θελεις να στο πω για να το χωνεψεις...;
για πες ρε γιατι καθεσαι σημερα μονη σου εδω στην αυλιτσα σου...;
που ειναι μαναρι μου ολοι εκεινοι που οταν σε χρειαζοντουσταν εσυ ετρεχες σαν ηλιθια...;
τι εγινε...; δεν εχεις τι να πεις...;μηπως βολευτηκανε με την παρτυ σου οταν καιγοταν ο κωλος τους και τωρα δεν σε ξερουν δεν σε ειδαν...;
που ειναι ρε εκεινα τα αιωνια σ'αγαπω απο φιλους και γκομενους και τα "θα ειμαι εδω οταν με χρειαστεις"..."παντα εδω για σενα"....
ξεκουνησου απο τον μικροκοσμο σου και καταλαβε επιτελους πως εισαι μεγαλο χαιβανι αν νομιζεις πως καποιος απο αυτους εννοουσε οτι σου ειπε...μονο εσυ εννοεις τετοιες χοντρομαλακιες και πας πισω απο καθε πεταμενο να του γιατρεψεις τις πληγες...
μαλακα ε μαλακα...
κοιτα εσενα τωρα...κοιτα ποσες πληγες κουβαλας για την παρτυ τους...
μακαρι να μη χρειαζοταν να ειμαι κομματι δικο σου...να ημουν κομματι δικο τους...θα την περνουσα ζαχαρη και θα εβγαζα τρελα γουστα...δεν θα καθομουν σαν την καημενη να μετραω τα αστρα και να μιλαω στο φεγγαρι....καλα που ζεις επιτελους...;εχεις συνειδητοποιησει σε ποια εποχη ζουμε...; εσυ κατσε και περιμενε ακομα τον πριγκιπα και τα πρασινα αλογα...δεν υπαρχουν πριγκιπες μονο κατι μαλακες που σε γεμιζουν παραμυθα για να σε πηδηξουν και μετα να σε προσθεσουν στην λιστα τους το καταλαβες...;και οκ ρε θες να πηδηχτεις...αναγκη ειναι το καταλαβαινω αλλα τι καθεσαι και τους πιστευεις αυτο δεν καταλαβαινω...πουλα τους κι εσυ την δικια σου παραμυθα ευχαριστησου το πηδημα και αντε γεια...παμε για αλλα γουστα μετα...
αλλα οχι εσυ δεν θες ετσι...εσυ θες να σε αγαπησουν για να πηδηχτεις...και το χειροτερο δεν θες να πηδηχτεις θελεις να κανεις ερωτα ...χαχαχαχχα ε καλα θα το πω στις αλλες σκιες και θα ριξουμε τρελο γελιο...πολυ δουλεμα θα φας παλι αποψε...
φευγεις ε...;φυγε αυτο δεν κανεις παντα οταν ακους την αληθεια...;αυτη ειναι η αληθεια και οχι τα παραμυθια σου ξυπνα επιτελους...εχεις ακομα χρονο...ασε με να παρω εγω λιγο τα ηνια και θα δεις πως ζει ο κοσμος...
και μη ξεχαστεις ε...;πριν κοιμηθεις ριξε και καμια προσευχη για ολους αυτους που σε γραψαν στα αρχιδια τους...ετσι για να ειναι καλα τα παιδια και χαλαλι τους...
πανε να ονειρευτεις παλι μαλακιες και να πιστεψεις πως αυριο κατι θα αλλαξει...
στο λεω εγω τιποτα δεν θα αλλαξει με τα μυαλα που κουβαλας και θα πρεπει να σε ανεχομαι παλι γαμω την τυχη μου...
αν φυγεις τωρα στο λεω εγω θα το δημοσιευσω αυτο...
καλα θα δεις αυριο οτι δεν αστειευομαι...
"καληνυχτα μαλακα...η ζωη εχει πλακα"..... ε ψιτ ολοι εσεις που θα με διαβασετε δωστε της αφεση για τις βρισιες γιατι μπορει και να πατησει τα κλαμματα το κοροιδο αν και εγω προσωπικα πολυ θα .το χαρω να την δω να κλαιει παλι.......~ΧΑΡΑ

Αγαπημένες Σκέψεις

...